10 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΓΟΝΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ

10 ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

 

 

Ερώτηση 1η

Γιατί μπορώ να εμπιστευτώ ένα μεγάλο φροντιστήριο όπως το οροσημο;

Απάντηση

Το οροσημο  με την πολυετή πείρα στον εκπαιδευτικό τομέα και σε συνεργασία με ικανούς κι έμπειρους καθηγητές – παιδαγωγούς, προσφέρει στους μαθητές το κατάλληλο περιβάλλον για σωστή , συνεπή , συνετή και γόνιμη διδασκαλία.

 

 

Ερώτηση 2η

Πέρα από τα σχολικά εγχειρίδια, με ποιον άλλο τρόπο υποστηρίζεται η απόκτηση σωστών και γόνιμων γνώσεων;

Απάντηση

Με τα βοηθήματα του Οργανισμού «οροσημο» που παρέχουν στους μαθητές επιπλέον ασκήσεις για πρακτική εξάσκηση κι ευκαιρίες για εφαρμογή των αποκτηθέντων γνώσεων.

 

 

Ερώτηση 3η

Με ποιον τρόπο θα βοηθήσετε το γιο ή την κόρη μου στην επιλογή της σωστής κατεύθυνσης στη Β΄ λυκείου;

Απάντηση

Όταν τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν την κατεύθυνση που θ’ ακολουθήσουν  για τα δύο τελευταία χρόνια του λυκείου, έχουν δίπλα τους τη Διεύθυνση και τους αρμόδιους καθηγητές οι οποίοι συζητούν μαζί τους για τα ενδιαφέροντα – κλίσεις και την κατάλληλη επαγγελματική αποκατάσταση και τα βοηθούν, ώστε η επιλογή τους να είναι συνειδητοποιημένη και αποτελεσματική.

 

 

Ερώτηση 4η

Γιατί κρίνετε ότι είναι απαραίτητο, ο γιος ή η κόρη μου να διδαχθεί στη Β΄ λυκείου, μέρος από την ύλη της Γ΄;

Απάντηση

Για να προετοιμαστεί πνευματικά και ψυχολογικά γι αυτό που πρόκειται ν’ αντιμετωπίσει.

 

 

Ερώτηση 5η

Πως θα βοηθήσετε το γιο ή την κόρη μου στην τελευταία τάξη του λυκείου να επιλέξει τη σχολή που του ή της ταιριάζει;

Απάντηση

Με συζήτηση για τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις τους,             τα όνειρα, τη γρήγορη, εύκολη και κερδοφόρα επαγγελματική αποκατάσταση.

 

 

Ερώτηση 6η

Γιατί κρίνετε ότι είναι απαραίτητη μια δεύτερη ευκαιρία για τους απόφοιτους Λυκείου;

Απάντηση

Η φαινομενικά πρώτη «εξωτερική» αποτυχία ενός παιδιού στο πανεπιστήμιο, δε θα πρέπει να κλείσει την πόρτα μιας 2ης ευκαιρίας που θα είναι πιο ώριμη και συνειδητοποιημένη. Όλοι μας δικαιούμαστε μια 2η ευκαιρία αν μη τι άλλο τα παιδιά.

Ερώτηση 7η

Είναι απαραίτητα τα επίσημα διαγωνίσματα που γράφουν τα παιδιά στο φροντιστήριο; Πόσο χρήσιμα θεωρείτε ότι είναι γι αυτά;

Απάντηση

Σαφώς αφού με αυτό τον τρόπο από τη μια τα ίδια τα παιδιά συνειδητοποιούν τις ελλείψεις τους και από την άλλη οι αρμόδιοι καθηγητές πληροφορούνται για την πορεία της διδασκαλίας.

 

 

Ερώτηση 8η

Με ποιους τρόπους ενημερώνετε τους γονείς, ώστε να έχουν σαφή εικόνα για την επίδοση του /των παιδιού /ών τους;

Απάντηση

Αφενός με τις καθιερωμένες (3) επίσημες ενημερώσεις γονέων (1 στο καλοκαιρινό πρόγραμμα  2 στο χειμερινό) κι αφετέρου με την κλήση τους στο χώρο του φροντιστηρίου για περαιτέρω ενημέρωση.

 

 

Ερώτηση 9η

Με ποιους τρόπους θα ενισχύσετε το παιδί μου, αν αντιμετωπίσει τυχόν μαθησιακά προβλήματα;

Απάντηση

Αν γίνει αντιληπτή η οποιαδήποτε δυσκολία μάθησης, οι αρμόδιοι καθηγητές συζητούν ιδιαιτέρως με το παιδί, ενημερώνουν τη Διεύθυνση κι εν συνεχεία τους γονείς, για να βρεθούν λύσεις.

 

 

Ερώτηση 10η

Πως είναι σίγουρος ο κάθε γονιός ότι το παιδί του, όταν έχει μάθημα, βρίσκεται πράγματι στο φροντιστήριο και δεν έχει κάνει «κοπάνα»;

Απάντηση

Οι γραμματείς του φροντιστηρίου «ελέγχουν» την παρουσία κάθε μαθητή σε κάθε τμήμα σ’ όλη τη διάρκεια του ημερησίου προγράμματος, και σε περίπτωση απουσίας, ενημερώνουν άμεσα τους γονείς.